Daj się zauważyć!

Wypromuj się w najbardziej opiniotwórczych polskich mediach!


Dziennikarze Rzecz O Innowacjach codziennie dostarczają
społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Dzięki temu, ale też przez fakt bardzo dużych zasięgów docieralności z przekazem – sekcja tematyczna i portal stały się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o współczesnych innowatorach.

Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów, którzy realizują je z zamysłem usprawniania konkretnych dziedzin naszego życia. Odbiorcami tego rodzaju komunikacji są potencjalni inwestorzy, partnerzy biznesowi czy samorządowi. Naszymi odbiorcami są osoby, wśród których wizerunek ma znaczenie.

Liczby,
które mają znaczenie

500 000

Czytelników papierowych wydań

5 000 000

Czytelników internetowych wydań

Dołącz do ponad 1000 osób i organizacji, które
wybrały naszą sekcję do promowania swojej
działalności i projektów przyszłości

PONAD

1000

Artykułów
Podcastów
Materiałów wideo

Kim jesteśmy?

Rzecz o Innowacjach

Większość społeczeństwa jest zainteresowana informacjami na temat innowacji, a największym wyzwaniem jest dostarczenie ich w atrakcyjnej formie poprzez odpowiednie kanały. Sekcja Rzecz o Innowacjach ukazuje się w najbardziej opiniotwórczych mediach w Polsce tj. w dzienniku Puls Biznesu, jak również w najbardziej prestiżowym miesięczniku społeczno-gospodarczym Forbes. Dzięki temu nasza sekcja to skuteczne narzędzie dotarcia do przedstawicieli biznesu, nauki, administracji państwowej i samorządu.

Rzecz o Innowacjach to również świat online. Oprócz ogólnopolskich wydań prasowych, to także internetowe wydanie na portalu Rzeczo.pl, Podcasty i materiały wideo. Dodatkowo artykuły mogą zostać umieszczone w serwisach online Pulsu Biznesu oraz Forbes. Dzięki temu docieramy do setek tysięcy jakościowych odbiorców.

Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?

Czytelnicy sekcji Rzecz O Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa,
w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państowych.

Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.

Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.

Właściciele firm
i przedsiębiorcy

Inwestorzy

Nowoczesny samorząd i administracja państowowa

Naukowcy
i innowatorzy

Kadra zarządzająca

Opinia publiczna
i społeczeństwo

Rzecz o Innowacjach w największych polskich tytułach poświęconych biznesowi, innowacjom oraz nauce

Głównymi kanałami, poprzez które innowatorzy mogą dotrzeć do potencjalnych partnerów, są najbardziej prestiżowe ogólnopolskie media, skupiające się na tematyce gospodarczej. To pierwszy element dotarcia z informacją o swojej działalności, przed rozpoczęciem – dużo bardziej szczegółowych, ale oczywiście niezbędnych – rozmów bezpośrednich.

Puls Biznesu to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, prezentujący najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Jako jedyny dziennik w 100 % koncentruje się na tematyce biznesowej, nakładem ok 20 tys. egzemplarzy, czytany przez ok. 100 tys. osób, czołowych postaci polskiego biznesu – jest cennym narzędziem w ich rękach. Puls Biznesu to gazeta nr 1 wśród inwestorów według Ogólnopolskiego Badania Inwestorów 2015, przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Forbes to ukazujący się co miesiąc magazyn o tematyce biznesowej. Skierowany do wymagających czytelników, bogaty w ekskluzywne i inspirujące wywiady z największymi ludźmi biznesu. Jest największym i najbardziej znaczącym pismem poruszającym tematyke biznesową w Polsce. To również wiarygodne źródło
pogłębionej informacji o finansach i gospodarce. Odbiorcami Forbes są przede wszystkim menedżerowie i właściciele firm, start-upów, mieszkańcy dużych miast, a także ludzie nastawieni na życie na wysokim poziomie.

Zadzwoń do nas

Zadzwoń lub napisz, odpowiemy na każde Twoje pytanie

+48 32 307 27 30

kontakt@pnir.pl

Skontaktuj się z nami,

a my pomożemy Ci się wypromować!

Dziennikarze Rzecz O Innowacjach codziennie dostarczają społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Wykorzystaj nasze możliwości w swojej pracy.

Rzecz o Innowacjach

Podcast

Rzecz O Innowacjach Podcast to radiowy wywiad dedykowany naukowcom oraz innowatorom w najpraktyczniejszym sposobie komunikacji ostatnich lat. Podcasty to najwygodniejsza forma konsumowania treści. Podcasty stały się dla społeczeństwa przede wszystkim źródłem nowej wiedzy i inspiracji, którą mogą chłonąć gdzie chcą i kiedy chcą, słuchając ich w wolnej chwili na przykład jadąc samochodem, biegając czy spacerując.

Posłuchaj zrealizowanych przez nas podcastów

Rzecz o Innowacjach

Wideo

Program Rzecz O Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największym polskim portalu biznesowym – money.pl. Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem. Nasz program wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych. Zdjęcia z powietrza oraz dynamiczny montaż przygotowany przez doświadczoną redakcję programu. W produkcji naszych materiałów biorą udział osoby pracujące dla największych polskich stacji telewizyjnych.

Zobacz zrealizowane przez nas wideo

Kontakt

Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów, którzy realizują je z zamysłem usprawniania konkretnych dziedzin naszego życia. Odbiorcami tego rodzaju komunikacji są potencjalni inwestorzy, partnerzy biznesowi czy samorządowi. Skontaktuj się z nami, jeżeli jest to dla Ciebie atrakcyjna grupa docelowa.

  • +48 32 307 27 30
  • redakcja@rzeczo.pl

Napisz do nas!